Focusfreda debutta di novu Anaheim Natural Products Expo West

Focusfreda debutta di novu Anaheim Natural Products Expo West

2022-03-18

America Anaheim Natural Products Expo West hè a mostra di prudutti naturali di salute famosa in u mondu, hè ancu una mostra di marca famosa in u mondu.
A mostra hè stata annullata per dui anni consecutivi da quandu a pandemia di COVID-19 hà spazzatu u mondu in u 2020。Da u 10 di marzu di u 2022 à u 12 di marzu di u 2022, Focusfreda andarà di novu à l'esteru dopu à dui anni è farà una apparizione flash à l'EXPO di i prudutti naturali. , chì migliurà a qualità è a crescita di u sviluppu cummerciale globale di Focusfreda.

A11

Cum'è un fabricatore di hyaluronate di sodiu famosu in u mondu è unu di i primi picculi imprese giganti specializate è speciali à livellu statale in Cina per ottene a qualificazione di produzzione alimentaria è entra in a "pista orale".

Focusfreda aderisce sempre à a missione di "per una vita più ghjovana, per una vita più longa" è u cuncettu di valore di u cliente prima, innovazione di u disignu di u produttu, migliurà e categurie di produttu, mantenendu cù e tendenze di sviluppu è e tendenze di l'industria in Cina è ancu in u mondu. cusì chì più cunsumatori ponu aduprà I migliori prudutti per ghjunghje u ghjovanu, sanu è longa vita.

In questa mostra, Focusfreda hà esibitu u sodium hyaluronate di qualità alimentaria, Tremella polysaccharide, OEM, etc. A visualizazione intuitiva di mostra attrae i clienti da l'industria di i prudutti di a salute per firmà è negociate.À u listessu tempu, bona riputazioni di l'industria Focusfreda è prufessiunali di ricerca è sviluppu di Pruduzzione, certificazione di qualificazione cumpleta, è i tipi di prudutti ricchi sò pienamente ricunnisciuti.

A12
A13

Nta l'ultimi anni, l'industria di a "grande salute" hà sviluppatu rapidamente in u mondu sanu.Freda cum'è u fundatore è capu di l'industria di Sodium Hyaluronate in China.It hè stata assai implicata in l'industria Sodium Hyaluronate per 30 anni.Hà una tecnulugia di punta è una catena industriale cumpleta in u campu di a medicina è di i cusmetichi.Hè impegnatu à custruisce un gruppu di l'industria farmaceutica è di salute di fama suciali è di fama internaziunale.Focusfreda s'appoghja ancu nantu à a forte piattaforma di ricerca scientifica di u gruppu., una visione approfondita di i bisogni di i cunsumatori, lanciate prudutti più sani chì i cunsumatori aspettanu, per chì e persone ponu gode di una vita sana più faciule è cunvene!

Inchiesta

Cerchendu i migliori ingredienti per fà u nivellu di e vostre formule di salute è bellezza?Lasciate u vostru cuntattu quì sottu è diteci i vostri bisogni.A nostra squadra esperta furnisce prontamente soluzioni di approvvigionamentu persunalizati.