Focusfreda hà ottenutu u certificatu di patenti d'invenzione naziunale

Focusfreda hà ottenutu u certificatu di patenti d'invenzione naziunale

25-02-2022

Ricertamenti, Focusfreda un altru brevettu d'invenzione hè statu autorizatu da l'Uffiziu di a Pruprietà Intellettuale di u Statu - "Un metudu di preparazione per Acetylated Sodium Hyaluronate "Hè un grande avanzu per a cumpagnia per favurizà l'innuvazione scientifica è tecnologica è a ricerca è u sviluppu di i prudutti, è aderiscenu à a pruprietà intellettuale indipendenti. Rights.It hè conducente à migliurà u sistema di prutezzione di a pruprietà intellettuale di a cumpagnia, dendu u ghjocu cumpletu à i vantaghji di a pruprietà intellettuale indipendenti di a cumpagnia, prumove l'innuvazione tecnologica è rinfurzà a cumpetitività core di a cumpagnia.

L'ialuronato di sodiu, cum'è "u fattore idratante naturale più ideale", hà forti proprietà idrofile è idratanti, è hè largamente utilizatu in medicina, cosmetica è alimentazione.L'ialuronato di sodiu acetilatu hè un tipu di materia prima idratante ottenuta da a reazione di sostituzione di u gruppu idrossile nantu à ialuronato di sodiu da u gruppu acetile. Mentre mantene l'idrofilia, a so lipofilia hè migliorata, chì aiuta à migliurà l'affinità cù a pelle è e proprietà di adsorbimentu, A materia prima di a reazione è e cundizioni sò miti, i passi di separazione è purificazione sò simplici, è l'invenzione hè stata industrializzata è hà un altu valore cummerciale.

In u futuru, a cumpagnia hà da cuntinuà à aumentà l'investimentu in a ricerca scientifica, rializà gradualmente l'innuvazione tecnologica orientata à u mercatu, furnisce un forte supportu tecnologicu per u sviluppu di l'impresa è prumove u prugressu di l'industria.
A3

Inchiesta

Cerchendu i migliori ingredienti per fà u nivellu di e vostre formule di salute è bellezza?Lasciate u vostru cuntattu quì sottu è diteci i vostri bisogni.A nostra squadra esperta furnisce prontamente soluzioni di approvvigionamentu persunalizati.