L'origine di i prudutti di cura di a pelle à l'acidu hyaluronique

L'origine di i prudutti di cura di a pelle à l'acidu hyaluronique

2021-10-12

L'acidu ialuronicu hè un mucopolisaccharide àcitu, chì hè statu prima isolatu da Meyer (un prufissore di oftalmologia di l'Università di Columbia (US)) et al.da u corpu vitreu bovinu in u 1934.

1

1.Quandu l'omu hà scupertu l'acidu hyaluronicu?Chì ghjè l'urighjini di l'acidu hyaluronicu?
L'acidu ialuronicu hè un mucopolisaccharide àcitu, chì hè statu prima isolatu da Meyer (un prufissore di oftalmologia di l'Università di Columbia (US)) et al.da u corpu vitreous bovinu in u 1934. L'acidu hyaluronicu mostra diverse funzioni fisiologiche impurtanti in u corpu cù a so struttura molekulari unica è e proprietà fisicochimiche, cum'è lubricating joints, regulendu a permeabilità di i muri di i vini sanguini, regulendu a diffusione è l'operazioni di prutezione, acqua è elettroliti. , prumove a guariscenza di ferite, etc. L'acidu hyaluronicu hà un effettu speciale di l'acqua, è hè a sustanza più moisturizing truvata in a natura cù una reputazione di fattore idratante naturali ideale.

2. L'acidu hyaluronicu hè pruduttu da u corpu umanu?Perchè l'acidu hyaluronicu diminuiscenu cù l'età di e persone?
L'acidu hyaluronicu hè un cumpunente impurtante per l'idratazione in a capa di dermis di a pelle umana.U so cuntenutu diminuirà cù l'aumentu di l'età, in seguitu pruvucannu l'anziane di a pelle per a secchezza è a mancanza d'acqua, l'occurrence di arrughe, a pelle rugosa è opaca, u tonu di a pelle irregolare è altri prublemi.

3. L'acidu hyaluronicu hè veramente efficace?
A pelle umana cuntene assai acidi ialuronicu, è i prucessi di maturazione di a pelle è di anziane cambianu ancu cù u cuntenutu è u metabolismu di l'acidu hialuronicu.Puderà migliurà u metabolismu di i nutrienti di a pelle, porta una pelle morbida, liscia, senza rughe mentre aumenta l'elasticità è prevene l'anziane - un eccellente idratante è ancu un bonu rinforzatore di assorbimentu transdermal.Pò ghjucà un rolu megliu in l'absorzione di nutrienti quandu s'utilice cù altri ingredienti nutrizionali.

4. Quantità applicata di l'acidu hyaluronicu
Hè cunnisciutu chì u megliu cuntenutu di l'acidu hyaluronicu hè 1% (u più altu standard di idratazione profonda in Europa)
A più alta hè a cuncentrazione di l'acidu hyaluronicu, u menu adattatu in i cosmichi.L'acidu hialuronicu cun alta cuncentrazione, quandu aghjunghjenu in l'ingredienti di i cusmetichi, ponenu grandi danni à a pelle, per quessa, una prudenza extra deve esse presa in quantu à a dosa di l'acidu hyaluronic.Normalmente 1-2 gocce hè abbastanza per applicà nantu à tutta a faccia è u collu, altrimenti l'acidu hyaluranic eccessivu ùn saria micca assorbutu è mette un pesu nantu à a pelle.
L'acidi ialuronici di diverse dimensioni molecolari anu effetti di bellezza diffirenti in diverse zone di a pelle.

5. Induve hè estratto l'acidu hyaluranic in i prudutti di a cura di a pelle?
Per sta quistione, ci sò trè metudi di estrazzioni:
prima, da tissuti animali;
Siconda, da a fermentazione microbiana;
Terzu, raffinatu da a sintesi chimica.

Inchiesta

Cerchendu i migliori ingredienti per fà u nivellu di e vostre formule di salute è bellezza?Lasciate u vostru cuntattu quì sottu è diteci i vostri bisogni.A nostra squadra esperta furnisce prontamente soluzioni di approvvigionamentu persunalizati.